Good Times

ورود افراد سالم به شدت ممنوع

ورود افراد سالم به شدت ممنوع

خودکشی

يكشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۵۵ ب.ظ

راستش بارها و بارها سناریو مردنم و نوشتم.

همه چی دقیق و درست پیش می‌رفت! 

اما من نگرانم.. راجب اینکه بعد از من قراره چطوری باش کنار بیان؟

ینی میدونی جواب مردم و حرفا و نگاهشون و چی بدن؟

اگه یه روزی من رفتم.

اگه یه روزی من رفتم.

برای تویی که بعد از من این یادداشت و میخونی:

لطفا هیچکدوم از کسایی که من و میشناختن و تحت فشار نزار!

 

  • خرگوش بازیگوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی